Beste Zumberaklife volgers. Ik moet bekennen dat het lang geleden is dat ik iets gepost heb. Er is zoveel te doen en te ontdekken in KroatiĆ«. Ik kom er vaak niet aan toe. Maar ik ga er verbetering in brengen…


Beste Zumberaklife volgers. Ik moet bekennen dat het lang geleden is dat ik iets gepost heb. Er is zoveel te doen en te ontdekken in KroatiĆ«. Ik kom er vaak niet aan toe. Maar ik ga er verbetering in brengen…